Levering en retourbeleid

Standaard kosten voor verzending binnen NL per pakket € 5,50, boven de € 75,00 gratis verzenden.

Bestellingen die voor 15.00 uur, op normale werkdagen, bij ons binnenkomen en zijn voldaan worden doorgaans dezelfde dag nog verwerkt en verzonden. Mocht een product niet op voorraad zijn dan nemen wij contact met je op om de indicatie van levertijd aan te geven. Maar gelukkig komt dit niet vaak voor!

Naar verwachting wordt het pakket de daaropvolgende (bezorg-)dag al bij u aan de deur aangeboden.

Alle bestellingen worden automatisch met 'Track and Trace' code verstuurd.  Dit betekent dat uw pakket te allen tijde traceerbaar is. Dit tracking-nummer ontvangt u per email.

Welles kids heeft een bezoekadres zodat u uw order(s) bij ons, op afspraak, kunt afhalen, dit is uiteraard gratis.
Afhaaladres voor pakketjes is: Statenlaan 106, te Helmond.

Houdt u alstublieft rekening met het volgende:
- Wij hebben geen invloed op het tijdstip van bezorgen.
- Bezorging(binnen NL) 5 dagen in de week; op Maandag & Zondag (en op feestdagen) wordt er niet standaard bezorgd. Indien u niet thuis bent, zal het pakket de volgende bezorg dag opnieuw aangeboden worden. Mocht u bij deze tweede bezorg poging ook niet thuis zijn, dan kunt u het pakket bij het dichtbijzijnde ophaalpunt uw pakket op kunnen halen. U ontvangt dan een bericht van de bezorger in uw brievenbus waarop staat waar en wanneer u het pakket kunt afhalen. Hiervoor heeft u 2 weken de tijd. Daarna word het pakket aan ons terug gestuurd.
- Tijdens transport / na verzending kunnen orders niet meer geannuleerd of aangepast worden.
- U bent ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor het verzendadres zoals u dat bij ons aanlevert tijdens het check-out proces. Indien dit adres niet correct is aangeleverd, zijn wij niet verantwoordelijk voor een foutieve aflevering, of de extra kosten van een nieuwe verzending.

REGULIER PAKKET / STANDAARD TARIEVEN

Voor bestellingen via onze webwinkel brengen wij verzendkosten in rekening omdat wij graag transparant naar je willen zijn. Elke zending in Europa brengt namelijk vrachtkosten met zich mee die door iedereen ook écht betaald worden. Uiteraard proberen wij deze kosten voor jou fors beperken. 

Nederland: Voor alle reguliere bestellingen tot € 75,00 bedragen de verzendkosten € 5,50 per bestelling. Orders vanaf € 75,00 worden gratis verzonden. (Let op; Dit geld niet voor afgeprijsde artikelen).

Kleine / platte pakketten binnen NL, zullen als brievenbus pakket verzonden worden. Deze worden ook door PostNL afgeleverd en zijn ook met track en trace, maar hier hoeft u niet voor aanwezig te zijn op het aflveradres op het moment van aflevering. Handig voor u én beter voor het milieu, omdat er nooit 2x gereden hoeft te worden.

België: Voor alle reguliere bestellingen tot € 75,00 bedragen de verzendkosten naar België € 7,95 per bestelling.
Orders vanaf € 75,00 worden gratis verzonden. 

VERTRAGING VAN JE BESTELLING

Via de Track&Trace code die je ontvangt via de e-mail zie je exact wanneer we je bestelling gaan leveren. Helaas komt het wel eens voor dat een pakket vertraging oploopt bij de pakketbezorger. Bijvoorbeeld door een foute sortering van je pakket of een vrachtwagen met een klapband. Nee, dit is geen fabel. Helaas kunnen wij hier niks aan doen, maar we gaan er wel voor zorgen dat je bestelling alsnog zo snel mogelijk wordt geleverd.

NIET MEER OP VOORRAAD

Is een artikel of maat onverhoopt niet meer op voorraad neem dan contact met ons op en wij zullen ons best doen om dit artikel alsnog aan u te kunnen leveren.

SPECIALE WENSEN?

Wil je liever niet dat uw pakket bij de buren wordt bezorgd?
Wil je de kleding en/of accessoires in cadeauverpakking ontvangen?
Heb je een ander verzoek?

Geef het a.u.b. aan in het opmerkingenveld op de bestelpagina of neem direct na het bestellen contact met ons op!


Retour sturen van een product

WANNEER MAG JE EEN PRODUCT TERUGSTUREN?

  • Binnen 14 dagen na levering
  • Als je niet tevreden bent (om wat voor reden dan ook)

Als u om enige reden niet blij bent met het ontvangen artikel dat Welles Kids u gestuurd heeft, laat het ons dan zo snel mogelijk even weten! Welles Kids vindt dat u volledig tevreden zou moeten zijn met al uw aankopen. Als het toch niet helemaal is zoals u had verwacht, dan heeft u bij Welles Kids de mogelijkheid om uw artikelen binnen de officiële zichttermijn van 14 dagen te ruilen of te retourneren.

LET OP! Retour verzendkosten zijn altijd voor uw eigen rekening.

Neemt u daarvoor graag eerst even contact op (niet verplicht), via e-mail met info@welleskids.nl onder vermelding van het ordernummer en graag ook de reden van de retour / ruiling vermelden. Eventuele ruilingen kunnen we dan direct voor u reserveren om zo te voorkomen, dat het ondertussen uitverkocht raakt. Wanneer een retour na de termijn van 14 dagen na ontvangst, verzonden en/of aangemeld wordt, word deze niet meer door ons geaccepteerd als retour.

Voorwaarden bij een retour of ruiling is wel dat het product compleet en ongebruikt is (inclusief prijskaartje / label en eventuele bijbehorende accessoires of luxe verpakkingen) en in een deugdelijke, gesloten, schone en onbeschadigde retour verpakking zit. U bent echter niet verplicht de originele doos / verzendzak te gebruiken voor uw retour zending.

* Bij een retour (dat uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst weer aan ons geretourneerd dient te worden) ontvangt u het aankoopbedrag terug op de rekening waarvan u ook betaald had. 
Welles Kids werkt niet met retourbonnen, behalve als u ook met een (cadeau-)bon had betaald. Het creditbedrag word binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst van u retourpakketje aan u retour overgemaakt / gecrediteerd. Bij retournering van de volledige order, ontvangt u ook de in de Welles Kids shop betaalde standaard verzendkosten retour. 

* Wanneer u via iDEAL of bankoverschrijving heeft betaald, ontvangt u het aankoopbedrag ook op uw bank rekening retour. Wij kunnen uw retour bedrag niet naar een andere betaalrekening of betaalkaart terug boeken.

* De verzendkosten voor het retour sturen van een artikel zijn voor uw eigen rekening.

* U bent zelf verantwoordelijk voor uw retour; artikelen die zoek raken of beschadigd raken tijdens retour-transport worden niet aan u vergoed.

* Bij een ruiling (binnen NL) zenden wij u het nieuwe artikel toe, de nieuwe verzendkosten van Welles Kids naar uw (originele) verzendadres, zijn voor rekening van Welles Kids.
LET OP: dit geld alleen voor een ruiling binnen een order (1 ordernummer), en een ruiling kan max. 1x per order, bij een 2e ruiling worden er opnieuw verzendkosten in rekening gebracht. Opnieuw geboekte en afgerekende artikelen worden niet als ruiling aangemerkt of verrekend (dit i.v.m. de nieuwe administratie en bankkosten).

Ons retour adres voor retouren binnen NL:
Welles Kids 
tav. Retouren (order nr …)
Statenlaan 106 
5708 ZW Helmond 
Nederland

Graag altijd (een copy van) uw retour formulier (zie pakbon) ingevuld toevoegen bij iedere retour.

HEB JE NOG VRAGEN?

Neem a.u.b. contact op voor al je vragen. We zijn bereikbaar via e-mail: info@welleskids.nl

Zie ook onze algemene voorwaarden.

BEL ME NU
+
Bel mij!